zondag 28 december 2014

sjaal sjaal sjaal

sjonge jonge jonge...sjaal sjaal sjaal!
3x sjaal, 3x anders!

Afgelopen week hebben we lekker kunnen uitrusten in Duitsland.
En op vakantie gaan zónder haakspullen...dat kan echt niet meer!
Omdat mijn mannen dat inmiddels ook doorhebben (en bang zijn voor mijn ontwenningsverschijnselen!!) liggen de haakspulletjes in de auto zelfs binnen handbereik! haha

Twee weken geleden had ik mijn 1e MyBoshi sjaal af (http://www.mez11.blogspot.nl/2014/12/sjaal-voor-mez11.html) eentje voor Mez11.
Afgelopen week volgenden nog 3 sjaals; Alle3 gehaakt met het fijne garen van MyBoschi.
De meeste die mij kennen weten dat ik dáár inmiddels groot fan van ben (hihi)!

De eerste die klaar was, is deze:

 Gewoon simpelweg gehaakt met de granny-steek, maar het resultaat is (...vind ik) erg mooi!

De tweede is een multicolor colsjaal van MyBoshi, hiervoor heb ik hetzelfde patroon gebruikt als mijn eerste MyBoshi sjaal, uit het boek Mutsen Haken En Meer (geweldig boek, dat ik me zelf op de
CreaDoe te Utrecht kado heb gedaan!!)

I Love It! 

En de laatste...mag ook beste genoemd worden:
David had op vakantie nogal een 'bloot nekje'.
Allereerst leek het een tussenoplossing te worden om 'even snel' een colletje voor hem te haken.
Dit ideetje kwam van mijn ruim-meedenkende man en ik haakte snel iets uit de losse pols :-)
Achteraf...is het nu een super handig colletje; David wil niks anders meer!
Makkelijk 'aantrekken' voordat we naar buiten gaan, en FLOEP bij binnenkomst gooit hij het weer met één zwieper van zich af....handig & functioneel! Een echt mannendingetje dus!





Ik heb voor deze week nog drie beanies op mijn lijstje staan...daarna zullen wellicht nog meer van deze sjaals volgen...ik kan er geen genoeg van krijgen! jullie wel?
Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten