maandag 13 oktober 2014

DIY notitieboekje haken


Het idee heb ik eens eerder voorbij zien komen op de blog van Draad en Praat; 

het omhaken van een notitieboekje. 



Het idee borrelde weer bij me naar boven toen ik bij de Hema deze 'kale' notitieboekjes zag liggen en bij de Lidl een gaatjes-tang voor (volgens mij) nog geen 5 euro. 


Ik ging aan de slag met al deze handige dingen: 



Maak d.m.v. de gaatjes-tang een gaatje, herhaal dit iedere cm.. 

Dan start je met haken: 


Toer 1: Haak in ieder gaatje 1 vaste, 1 losse. 

Aan het einde van toer 1 kun je een nieuwe kleur aanhechten en verder gaan met toer 2. 

Toer 2: haak in elke losse *1 vaste, 1 halfstokje, 1 vaste*. 
Herhaal * * tot je helemaal bent rond geweest. 

En voila! 
Een paar stempeltjes erop, maakt het nóg persoonlijker. 

En als ik eenmaal met stempelen begin...ben ik niet meer te stoppen :-)


Ik ben blij met het resultaat!
Love it!~
Xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten