zondag 22 februari 2015

What The Flock!


Voor de jarige-joppen van de afgelopen maand had ik me weer eens flink laten gaan met de flockfolie, die ik laatst weer eens ruimschoots had gehamsterd via de website http://www.vanmarieke.nl/  

Het leuke van deze jarige-joppen was, dat zij hun verjaardagsfeest op een andere dag hielden, dan op hun 'echte' verjaardag. 
Nu had ik een uniek verjaardags-shirt voor hen gemaakt die ze op hun grote dag,
naar school konden dragen. 

Ook al was het feestje al eerder geweest, 
NIEMAND kon die dag om hun verjaardag heen!!

Jesse werd 5 jaar en kreeg van mij 5 sterren!


Mijn pete-scheet kreeg voor zijn 6e verjaardag (zoals beloofd!!) een mooie doos lego.
Dit mag dan ook écht niet ontbreken op zijn verjaardags-shirt!
Groetjes!
Xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten